Thursday, October 14, 2010

Kui kliendid teatamata tulemata jätavad


Sel nädalal kerkis meil salongis taas esile probleem, et klient, kellel oli kosmeetiku juurde broneeritud vähemalt kolmetunnine külastus, jättis kohale ilmumata.

Kurb oli vaadata, kuidas meie nõutud kosmeetik Janne, kelle juurde pääsemiseks peab üsna pikalt ootama, pidi mitu tundi lihtsalt niisama konutama ja aega parajaks tegema. Oleks piisanud hommikuse kliendi väikesest telefonikõnest või tekstisõnumist, et keegi õnnelik oleks saanud nõutud kosmeetikuaja endale või oleks Janne saanud hommikul kasvõi veidi pikemalt magada...
Nüüd aga saabus ta kohusetundliku teenindajana juba enne kella kaheksat tööle (hommikuse tipptunni ajal võttis teises linna otsas asuvast kodust tulek kindlasti ka omajagu aega)ja sättis kõik kliendi vastuvõtmiseks valmis. Veerand üheksaks oli selge, et klient ilmselt ei tulegi. Selline hoolimatus ei pannud nördima mitte ainult Jannet vaid ka kõiki meid teisi sel hetkel salongis olnuid.
Õnneks ei juhtu selliseid asju just tihti, kuid tahaks siiski kõigile südamele panna - palun andke teada, kui ei saa tulla(mõistetavalt võib igasuguseid taksistusi ette tulla ja põhjendada polegi vaja,lihtsalt saame siis oma plaanid ka ümber sättida).
Meie püüame ka ikka alati heatujuliste ja hoolitsevatena oma klientide jaoks õigeks ajaks kohal ja valmis olla. Vastastikku teineteise tööd ja aega austades saame meie juures käimise-olemise tõeliselt nauditavaks muuta :)

No comments: