Monday, August 23, 2010

Aknest vabaks


Minu tütar võitles aastaid aknega. Käisime nii nahaarstide kui kosmeetikute juures, kuid leevendus, kui see üdse tuli, oli ajutine.
Nüüd on minu tütar juba üle poole aasta klaari ja puhta näonahaga ja seda tänu meie kosmeetiku Janne äärmiselt põhjalikule ja järjekindlale abile.
Kui probleemist Jannega rääkisin, soovitas ta alustuseks ultraheli näohooldust. Seda sai ka mitu korda järjest tehtud, kuid tulemus ei olnud piisav ja kuna tüdruk oma näonahka hirmsasti häbenes ja selle enne igat väljaminekut paksult jumestuskreemiga kokku määris, olime peagi samas seisus tagasi.
Kuna Janne hinnangul on minu lapsel paks näonahk ja seetõttu kipuvadki poorid ummistuma, soovitas ta teha kerget happekoorimist.
Talvel saigi seda protseduuri kahel korral tehtud ja tulemus oi uskumatult hea. Vistrikke ja arme poleks nagu kunagi olnudki! Nüüd peab paari kuu tagant ultrheliga näo üle puhastama ja ongi kõik!
Ma poleks uskunud, et nii rikutud näo üldse kunagi nii korda saab. Mina olen õnnelik ja tütar muidugi veel rohkem!
Nähes tänaval tõsiste akneprobleemidega ilusaid tüdrukuid, tahaks neile kangesti soovitada Janne poole pöörduda. Kindlasti ei pruugi selline meetod kõigile sobida, kuid Janne on professionaal ja südamega asja juures ning oskab kindlasti olukorda õigesti hinnata ja lahenduse soovitada.

No comments: